• +36205538242 // +3620 3333833

Digital Signage, Digitális plakát

Home » Digital Signage, Digitális plakát

A Digital Signage nem más, mint egy digitális plakát melyen interaktív tartalmak jeleníthetők meg.
Rendkívül széles spektrumban használható hatékony reklám és marketing eszköz.

A digitális plakát egy spaciális kijelzőből, hozzá tartozó média lejátszóból, felszereléshez szükséges tartóelemekből és a Content Management system azaz tartalomkezelő rendszer által beállított vetítendő tartalomból áll. Ezek együttműködését hívjuk Digital Signagenek, digitális plakátnak.

Elhelyezése minden esetben a járókelők, érdeklődők, vásárlók által legjobban észrevehető helyre történik, mely lehet kirakatban, falfelületen, termékek között, pénzár felett.
A mobilizálható digitális plakátokat használhatjuk megállítótáblaként, vagy olyan helyeken ahol az azonnali telepíthetőség elengedhetetlen.

Kirakatokban lévő DS az arra haladók becsalogatására szolgál.
A tartalmat úgy alakítjuk ki, hogy közelben lévők un. elfogási arányi aminél nagyobb legyen.

A termék / termékcsoport mellé elhelyezett kisebb kijelzőkön lehetőség van a termékek hatékony bemutatására, fontos részek kiemelésére, hozzá tartozó vagy kapcsolható áruk ajánlására.

A pénztár mellett / felett lévő kijelző a sorban állóknak közvetít információt mely lehet akár hűségakció, vásárlás ösztönző ( ..nem felejtette-e el várárolni még ) hamarosan megjelenő új termékekre való figyelemfelhívás, nem beszélve arról, hogy a sorbanállással töltött idő érzetét jelentősen lerövidíti.

A Digital Signage lehet mozgó vagy fixen rögzített, kültéri időjárás álló, vagy beltérre szerelt egység.
A kijelzők elhelyezhetők álló vagy fekvő formátumban melyet elsősorban a közölni kívánt tartalom határoz meg.
Más kreatív módon felszerelt digitális plakátok is rendkívül látványosak, nem beszélve az áttetsző vagy transzparens kijelzőkről, melyeknél a látványos animáció termék előtt jelenik meg.

Kiemelkedő reklámhatásukat a jól célzott és elkészített kreatív anyag biztosítja.
A vetített tartalom lehet egyszerű lényegre törő szöveges, szöveges és képes, mozgóképes és szöveges vagy egyéb más melyet tetszés szerint kombinálhatunk.

A DS előnyei:
A lendő vevőinkkel való interaktív kommunikáció sokkal hatékonyabb mint a hagyományos offline megjelenítés.
Megnövelheti a boltba betérők számát, ezáltal az értékesítést is.

Rugalmassága lehetővé teszi az azonnali válaszadást a hirtelen változó körülményekre.
Ilyenek lehetnek pl időjárás, melynél napi akciónkat az aktuális időjáráshoz igazíthatjuk.

Rendkívül gyorsan és hatékonyan reklámozhatjuk újjonan beérkezett áruinkat, vagy éppen, a régóta készleten lévők értékesítését pörgethetjük fel.

A tartalom lejátszása időzíthető is, mely az adott napszakhoz tartozó szöveget, képeket, videót jelenít meg.
Pl. Éttermek esetében beállítható, hogy a reggeli időszakban 07.00-10.00 között reggeli ajánlók, 12.00 – 15.00 között az ebéd menüjét láthatjuk, majd az esti időszakban vacsorázásra hívják fel figyelmünket.
A köztes időben pedig ajánlhatjuk kávé különlegességeinket, desszertjeinket.

Az tartalomkezelőben beállított időzített kreatívok megjelenése használható értékesítési helyek, boltok esetében is, pl. ha tudjuk, hogy adott időszakban kik az elsődleges vásárlóink.
Így sokkal hatékonyabban, célzottabban érhetjük el a kívánt csoportot.

Kiválthatjuk vele a kirakati dekoráció jelentős részét.
DS elhelyezésével üzletünk portálja sokkal látványosabb, fényesebb lesz nem beszélve arról, hogy mennyi pénzt és időt spórolhatunk a kirakat rendezésén.

Üzletláncok, hálózatok esetében megoldható, hogy az összes értékesítő helyen,
egyszerre jelenjenek meg az elkészített tartalmak, de külön is választhatjuk őket kívánság szerint.
A digital signage rendszer lehetőségei szinte korlátlanok.
Kombinálhatjuk:
– közösségi média megjelenítéssel, így azonnal megoszthatják tartalmunkat, ajánlatainkat,
– QR kód leolvasóval bővíthetjük mely megjeleníti az adott termék részletes leírását, vagy bemutatja a leemelt terméket,
– interaktív tükröt állíthatunk be egy kamera kiegészítővel,
– érintőképernyős rendszerek esetében szinte tapinthatóvá tehetjük bemutatónkat.
igazából csak a képzelet szabhat határt.
és hogy egy érdekességet említsek…
..betér az üzletbe a vevő, egy kiegészítő kamera beállított algoritmus alapján „kitalálja” az ügyfél korát, nemét… majd az 5 méterre elhelyezett kijelzőn az adott látogatónak megfelelő ajánlatunk jelenik meg!

A Digital Signage rendszer akkor működik jól, ha vevőinknek egy új vásárlói élményt tudunk nyújtani, játékossá tesszük a vásárlást és megelégedve távoznak üzletünkből.
Mi ebben, tudunk segíteni!

Részletes információért keressen minek bizalommal!

 

 

Digital signage, digitális plakát, lcd kirakatba, lcd tv kirakatba, kirakati tv, lcd tv üzletbe, eladótéri tv, függőleges tv, digitális menü, mi az a digital signage, bolti forgalomszámlálás, arcfelismerő kamera, boltanalitika, vásárlói kor meghatásozása, vásárlói nem meghatározása, Valósidejű térképes vásárló követés, Optikai vásárló számlálás. Integráció Digital Signage rendszerhez,

Digital Signage, digitális plakát tartalom készítése, animált termékvideó, termékfotók, termékvideók készítése,

Digital Signage, Digitális plakát

animáció, adatok kezelése, képek, interaktív tartalom, időzítő beállítás, tartalmak időzítése, videó, tartalom management, lejátszási lista, videófalak, videófal telepítése, videófal kivitelezése,